מקום לאירוע קטן בתל אביב

073-7020346

מחפשים מקום לקיים אירוע קטן בתל אביב? הגעתם למקום הנכון. צרו עמנו קשר לאירוע קטן עד 70 איש ברמה גבוהה במסעדה כשרה.

 

מסעדה לאירוע קטן בתל אביב

מחפשים מקום מומלץ לאירוע קטן בתל אביב? הגעתם למקום הנכון. אנו מציעים מתחם פרטי במסעדה לאירועים קטנים של עד 70 איש.

המתחם מתאים כל סוגי האירועים הקטנים: אירוע חברה, ישיבה עסקית, מקום לחגוג יום הולדת, אירוע יום נישואין, אירוע השקת מוצר, השקת ספר חדש, אירוע גיבוש קטן ועוד.

אנו מציעים מתחם פרטי במסעדה בתל אביב המותאם לכל צרכי אירוע קטן. החל ממערכת מולטימדיה, מסך גדול ומקרן, אינטרנט אלחוטי וכלה בתפריט כשר ומגוון טעים טעים המותאם לכל סועד.

 

אירוע קטן במסעדת סנדר

מסעדת סנדר היא מסעדה המתמחה באוכל יהודי מזרח אירופאי. המסעדה קיימת ופועלת החל מקום המדינה. התפריט בסנדר הוא תפריט בשרי כשר ומגוון. החל ממנות ראשונות, סלטים, מנות עיקריות וכמובן קינוחים. המסעדה ממוקמת ברחוב לוינסקי בתל אביב. במסעדה חצר פרטית מקורה ושקטה לקיום אירועים קטנים.

 

מקום לאירועים קטנים בתל אביב

קיום אירוע קטן במסעדה מתאים לעד כ-70 סועדים. בין אם מדובר באירוע חברה, השקת מוצר, מסיבת עיתונאים, חשיפת מוצר או שמחות קטנות כמו ימי הולדת, יום נישואים, בת מצווה או הולדת בן או בת, ניתן לערוך אירוע קטן במסעדה  עם תפריט מותאם אישית לצרכים שלכם. אנו דואגים להתאים את האווירה המתאימה בהתאם לאופי האירוע. אם מדובר באירוע חברה אנו מספקים את הציוד הנדרש לאירוע מושלם ובאם מדובר על ציון יום הולדת משמעותי אנו נדאג לעיצוב והאווירה המתבקשת.

 

תפריט כשר באירוע קטן

אחד המרכיבים החשובים באירוע קטן הוא כמובן האוכל! האוכל צריך להיות טעים, מגוון ומתאים לכל הסועדים. אנו מציעים תפריט כשר למהדרין בהשגחת הרבנות. התפריט הוא בשרי וכולל פתיחים, מנות ראשונות, מנות עיקריות וקינוחים. ניתן לבחור ולהרכיב מתוך התפריט, תפריט שיותאם במיוחד עבורכם. ניתן גם לציין מנות אחדות אם תרצו שיופיעו ואינן בתפריט הקבוע שלנו. כאשר אתם מזמינים אירוע, בדקו והקפידו לטעום את המנות ולהרכיב תפריט מגוון ועשיר. אנו נשמח לסייע לכם במשימה. התפריט של סנדר.

 

אופן ההגשה באירוע קטן

לפני הרכבת התפריט חשוב לציין באיזו צורת הגשה אתם מעוניינים באירוע שלכם. האם אתם מעוניינים באירוע בסגנון בופה בו כל אחד מרכיב את הצלחת שלו, האם אתם מעוניינים במנות למרכז השולחן או האם אתם מעוניינים בצורת ההגשה הקלאסית בשילוב מלצרים ובהזמנה אישית של הסועדים מולם. אופן ההגשה ישפיע על הרכבת התפריט, ולכן חשוב לציין זאת כבר לפני הרכבת התפריט.

 

תפריט כשר עם צרכים מיוחדים

אם ברצונכם לשלב בתפריט מנות מיוחדות בהתאם לסועדים כמו למשל מנות ללא גלוטן, מנות טבעוניות כשרות, מנות צמחוניות, מנות לילדים וכדומה אנא ציינו בזמן הרכבת התפריט לאירוע. אנו ערוכים לכל דרישה על מנת להפוך את האירוע שלכם למוצלח במיוחד.

 

 

מתי ניתן לערוך אירוע קטן במסעדה בתל אביב

אם ברצונכם לקיים אירוע חברה קטן בשעות הבוקר או דווקא לארוחת צהריים, אם תרצו לקיים אירוע מיוחד בשעות הערב ולתוך הלילה, אנו נשמח לארח אתכם. ניתן לקיים אירועים קטנים כשרים במהלך כל שעות היום. צרו עימנו קשר ושריינו את התאריך שהכי מתאים לכם לקיים את האירוע. חשוב לציין כי בשל היות המסעדה כשרה אנו לא עובדים בשבת. אם יש לכם אירוע בשבת אנו מציעים קייטרינג לשבת חתן.

 

 

כמה עולה אירוע קטן בתל אביב

מחיר אירוע קטן בישיבה של עד כ-40 איש במסעדה הכולל תפריט כשר, תלוי בכמה פרמטרים. כמו למשל, כמה אנשים משתתפים באירוע, האם מעוניינים בתפריט מלא או רק בפתיחים בסגנון בופה, האם יש צורך במלצרים? מה נדרש עבור האירוע? האם זה כולל עיצוב מיוחד וכדומה. בהתאם לכל אירוע קטן נקבע גם המחיר. צרו עמנו קשר לקבלת הצעת מחיר לאירוע קטן בתל אביב.

 

מעוניינים באירוע קטן בתל אביב? צרו עמנו קשר בטלפון: 073-7020346 או בטופס התחתון ואנו נדאג עבורכם לאירוע מושלם.

שלח לנו הודעה