קייטרינג בשרי כשר

073-7020346

מחפשים קייטרינג בשרי כשר לאירוע הבא שלכם? נשמח לעמוד לרשותכם. אנחנו מציעים קייטרינג בשרי כשר בדגש על אוכל יהודי מזרח אירופאי.

 צרו עמנו קשר להזמנת קייטרינג בשרי כשר. 

בין אם אתם מעוניינים בקייטרינג של אוכל בשרי לאירוע קטן כמו יום הולדת, יום נישואין או חגיגת הולדת הבת ובין אם אתם מחפשים קייטרינג בשרי לאירוע גדול יותר כמו בת מצווה, בר מצווה או ברית אנחנו מציעים קייטרינג איכותי הפועל כבר למעלה משישה עשורים.

מצאו קייטרינג בשרי מומלץ

 

תפריט קייטרינג בשרי

תפריט הקייטרינג שלנו הוא בשרי כשר. אנו מציעים תפריט סלטים, מנות ראשונות, מרקים, מנות עיקריות וקינוחים. כל התפריט הוא על טהרת האוכל היהודי מזרח אירופאי מסורתי אותנטי. בין המנות קרפעלך מטוגן ממולא בשר, כבד קצוץ, סלט ביצים, טחול ממולא, תבשיל צלי, תבשיל גולש, קורקבנים, עוף בתנור, רוסטביף ועוד. בתוספות אפשר למצוא את כל הלקאסיקות האהובות כמו  אורז עם צימוקים ושקדים, תפוחי אדמה בתנור, צ'יפס, שעועית ירוקה ועוד. אם חשקה נפשכם במנות שלא מופיעות בתפריט נשמח להוסיף אותן עבורכם.

קייטרינג מותאם לצרכים מיוחדים

אנחנו יודעים שלמוזמנים שלכם העדפות קולינריות שונות ועל כן, למרות שבחרתם באירוע עם תפריט בשרי, קרוב לוודאי כי יש בין המוזמנים טבעונים, צמחונים, אלרגים לגלוטן וכדומה. נשמח לסייע ולהרכיב תפריט מגוון שיענה על הצרכים של כולם. 

 

קייטרינג בשרי מותאם לכל תקציב

נשמח לסייע ולהרכיב עבורכם תפריט המותאם לתקציב שלכם. אנו מציעים מגוון תפריטים הבנויים ממדרגות תקציב שונות והם כולם מגוונים ועשירים. ספרו לנו על התקציב שלכם ונשלח לכם תפריט לדוגמא.

 

אופן ההגשה של קייטרינג בשרי

לפני הרכבת התפריט חשוב לציין באיזו צורת הגשה אתם מעוניינים באירוע שלכם. אנו מציעים את כל סוגי הגשה החל מאירוע בסגנון בופה בשרי עם הגשה עצמית, אירוע קוקטייל עם מגשים מסתובבים, אירוע ישיבה עם מנות למרכז השולחן או לחילופין הגשה קלאסית עם מלצר אישי לכל שולחן. אופן ההגשה ישפיע על הרכבת התפריט, ולכן חשוב לציין זאת כבר לפני הרכבת התפריט.

 

קייטרינג בשרי – אזור השירות

אנו מספקים שירות קייטרינג באזור המרכז והשרון. בערים תל אביב, ובגוש דן: חולון, רמת גן, גבעתיים, בת ים, ראשון לציון, קרית אונו, ראש העין, יהוד, פתח תקווה והיישובים הסמוכים. גם באזור השרון בערים כמו רמת השרון, הוד השרון, כפר סבא, רעננה, נתניה, הרצליה והיישובים בסביבה.

 

מעוניינים בקייטרינג בשרי? צרו עמנו קשר בטלפון: 073-7020346 או בטופס התחתון ואנו נדאג עבורכם לאירוע מושלם.

שלח לנו הודעה