קייטרינג לאירועים בבית הכנסת הגדול בתל אביב

073-7020346

אם אתם עורכים אירוע בבית הכנסת הגדול ברחוב אלנבי (מתחם הר סיני בתל אביב), נשמח להציע לכם את שירות הקייטרינג שלנו בבית הכנסת. 

אנו מציעים קייטרינג בשרי כשר לאירועים בבית הכנסת הגדול. התפריט שלנו כולל סלטים, מנות ראשונות, מרקים, מנות עיקריות בשריות וקינוחים. 

 צרו עמנו קשר להזמנת קייטרינג לאירוע בבית הכנסת הגדול. 

 

תפריט קייטרינג בשרי של מסעדת סנדר

תפריט הקייטרינג שלנו הוא כאמור בשרי כשר.  התפריט הוא על טהרת האוכל היהודי מזרח אירופאי . בין המנות קרפעלך מטוגן ממולא בשר, כבד קצוץ, סלט ביצים, טחול ממולא, תבשיל צלי, תבשיל גולש, קורקבנים, ועוד. בתוספות אפשר למצוא את כל הקלאסיקות האהובות כמו  אורז עם צימוקים ושקדים, תפוחי אדמה בתנור עם רוזמרין, שעועית ירוקה, כוסמת ועוד. אם חשקה נפשכם במנות שלא מופיעות בתפריט נשמח להוסיף אותן ולהתאים אותן עבורכם. 

קייטרינג מותאם לצרכים מיוחדים

אנחנו יודעים שלמוזמנים שלכם העדפות קולינריות שונות ועל כן, למרות שבחרתם באירוע עם תפריט בשרי, קרוב לוודאי כי יש בין המוזמנים טבעונים, צמחונים, אלרגים לגלוטן וכדומה. נשמח לסייע ולהרכיב תפריט מגוון שיענה על הצרכים של כולם. 

 

קייטרינג בשרי מותאם לכל תקציב

נשמח לסייע ולהרכיב עבורכם תפריט המותאם לתקציב שלכם. אנו מציעים מגוון תפריטים הבנויים ממדרגות תקציב שונות והם כולם מגוונים ועשירים. ספרו לנו על התקציב שלכם ונשלח לכם תפריט לדוגמא.

 

 

מעוניינים בקייטרינג לאירוע בבית הכנסת הגדול? צרו עמנו קשר בטלפון: 073-7020346 או בטופס התחתון ואנו נדאג עבורכם לאירוע מושלם.

שלח לנו הודעה